středa 28. července 2010

Nostalgie: Children of Fall


Úplně náhodou jsem teď po cestě autem zase slyšel desku "Bonjour Tristesse" od CHILDREN OF FALL. Dost mě to sundalo, hodně dlouho jsem to neslyšel. S touhla kapelou mám spojené dost silné zážitky a tak jsem chvilku hledal a našel jsem si video, co jsem točil v březnu 2005 na sedmičce na jejich koncertu, kterej proběhnul asi 2 týdny před vydáním "Bonjour Tristesse".
Tohle byl první koncert CHILDREN OF FALL, co jsem viděl, i když jsem je už nějakej čas poslouchal. Předtím snad hráli i na Fluffu, ale to jsem zrovna byl v Anglii. Tady jsem konečně pochopil, proč tu kapelu všichni tak zbožňovali. Jejich koncerty byly neuvěřitelně silný. Myslím, že tohle video to docela dobře vystihuje. Když na to koukám, tak mám husí kůži. Přijde mi, že na sedmičce bylo ten večer narváno, ale všichni tam byli tak trochu sami, jen se svejma pocitama z koncertu. Včetně kapely. Halfhearted ten večer zazněla jako přídavek. Lidi tančící na pódiu, líbající se členové kapely. Mám pocit, že jsem už dlouho takhle intenzivní koncert nezažil a hodně mi to chybí. Možná je to klasický opěvování starých časů, ale fakt si nemůžu vybavit za poslední roky něco podobnýho. Třeba je to tím, že tehdy jsem byl o pět let mladši a viděl o hodně míň koncertů, že jsem v tu chvíli měl takový smutný období, nebo je to třeba tím, že koncerty v téhle odnoži hardcoru v Praze děláme už skoro jenom my a když okolo toho musíme něco zařizovat, tak je mnohem si je užít. Ať je to jakkoliv, tohle video mám rád. Na tomhle koncertu hráli mimochodem i JOHN BALL, jejich druhej koncert v Praze. Taky paráda.



CHILDREN OF FALL v roce 2005 hráli na sedmičce ještě jednou. V červenci s GRIDE a OFFICER JONES. To jsem bohužel netočil, mám někde doma akorát pár fotek. Taky super. A ten samej rok proběhlo i jejich nezapomenutelný vystoupení na Fluff festu. Celou dobu bylo krásně a když začali za soumraku hrát oni, spustil se déšť, kterej ještě umocnil atmosféru. Nikdo snad v tu chvíli neodešel. Kapela, která se víc než na velký pódium hodí do velkýho klubu to tady naprosto rozbila. Stejně jak rok potom AMANDA WOODWARD. Tohle jsem taky netočil, ale našel jsem na youtube krátký video.

2 komentáře:

  1. Amanda byla na Fluffu skvělá, ale ještě lepší byla v dubnu ´06 na Sedmičce. Tehdy jsem si přál, aby hráli pořád a pořád! Nikdy předtím ani potom jsem tohle nezažil...

    Jsem rád, že mě francouzský emo/hc neustále baví. Když jsem letos na Fluffu pořídil první singl Peu Etre, ze stonehenge titulů Kiss the bottle 9" a split singl Ivich/E-150, byl jsem neuvěřitelně šťastnej... už mi chybí jen pár věcí a budu mít Stonehenge kompletní :-)

    Radek

    OdpovědětVymazat
  2. Me prave na sedmicce strasne stvalo jak tam bylo narvano, tak jsem si to tolik neuzil :(
    sh

    OdpovědětVymazat