sobota 31. července 2010

Cursed


Upřímně, CURSED mě nikdy moc nebavili, ačkoliv jejich předchozí kapely sjíždím dost. Teda hlavně BLACK HAND a SWARM. Co se ale musí CURSED nechat, je aura, kterou okolo nich vytvářejí nejrůznější historky. I fakt, že ta hudba má slušnou atmosféru, kterou ještě dotváří grafika desek. I když bych si desku nepustil, tak mi nad postelí visí sítotiskovej plakát "Architects of Troubled Sleep", kterej jsem v Amsterodamu koupil od promotéra posledního (toho nešťastnýho) turné, když jsem na pár dnů vezl DISEMBODIED.
Něco jsem hledal doma na DVD a našel jsem video z pět let starýho koncertu, kdy CURSED hráli poprvný v Praze. Zabijácká show. Před nima to oddrhli GOSPEL OF THE FUTURE - v tý době ještě fastcore s Cvaldou s krátkejma vlasama za mikrofonem.
Snad to video někomu udělá radost.

1 komentář:

  1. Mne si radosť urobil, hehehe, prvýkrát na sedmičke som síce nebol, ale druhýkrát to bol jeden z mojich naj koncertov...

    OdpovědětVymazat