středa 16. června 2010

Rekomando

Dneska se v Praze otvíral novej obchod Rekomando - kolaborace Day After a Polí pět. Hodně se mí líbil Day After krámek když byl ještě na Bělehradský. Párkrát jsem tam i za Banána zaskočil. Mělo to něco do sebe, ale bylo to pro většinu lidí dost zastrčený. Mě se líbilo, že se tam dala dát limča, případně kafe - prostě místo k setkání. V Karlový jsem to měl taky docela rád, ale nebavily mě tam ty hadry, bylo to malý a příliš v centru na to, aby se tam vyskytoval normální člověk. Nová poloha kousek od Karláku je ideální a a nová podoba je přímo sen. Desky a knížky. Zabijácká kombinace. Ještě před otvíračou jsem tam byl dvakrát a vždycky jsem si něco odnesl... Adorna a Leatherface. Dneska proběhla otvírací party kde zahráli Aran Epochal a Bonus aka Bourek aka já nevim co ještě. Počasí klaplo, chodník plnej známějch tváří. Příjemně strávený podvečer, i když bych měl zrovna sedět doma a učit se na státnice. Tady jsou nějaký videa. Mám novou kameru ze zastavárny a koupil jsem si i širokoúhlej objektiv, myslím, že kvalita je lepší.
Mimochodem, začal jsem dávat na net většinou celý koncerty. I tenhle. Takže zbytek tohodle koncertu je na našem kanálu: YOUTUBE.COM/LAKME666


Žádné komentáře:

Okomentovat